1397-01-20 09:37
805
0
52394
ارشد آجا در گلستان و مازندران عنوان کرد:

اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه "روز ارتش " در استان گلستان

ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران گفت:‌ بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی در استان گلستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش گلستان ما؛ امیر سرتیپ دوم ستاد مهدی معمارباشی در نشست خبری با خبرنگاران به برنامه‌های روز ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت:‌ امسال همانند سال‌های گذشته برنامه‌های خوبی را تدارک دیدیم و امید داریم با این برنامه‌ها یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداریم و بار دیگر به ولی‌امر مسلمین لبیک بگوییم.

وی با بیان اینکه بیش از50 عنوان برنامه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گلستان در نظر گرفته شده،‌ تصریح کرد: در مسجد امام باقر(‌ع) پادگان لشکر 30 با برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت امیر سپهبد صیادشیرازی برنامه‌های خود را ‌در راستای گرامیداشت 29  فروردین‌ماه آغاز می‌کنیم.

ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران افزود:‌عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با علمای ارزشمند استان گلستان و نماینده ولی‌فقیه از دیگر برنامه‌های ما به مناسبت 29 فروردین ماه است.

معمارباشی با بیان اینکه در نمازجمعه فرماند‌هان ارتش جمهوری اسلامی در استان سخنرانی خواهند داشت،‌ افزود: دیدار با خانواده کارکنان،‌ ‌شهدا، ‌جانبازان و ایثارگران،‌ برگزاری محفل انس با قرآن،‌ برگزاری مسابقات ورزشی و همایش پیاده‌روی و یادواره شهدای ارتش از برنامه‌های این ایام ارزشمند است. در صبح روز 29 فروردین ماه در استان گلستان در شهرهای گرگان،‌ آزادشهر و گنبدکاووس رژه ارتش جمهوری اسلامی را خواهیم داشت.

ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح در گرگان در ساعت 8 صبح و از میدان بسیج آغاز می‌شود، افزود: ‌امید داریم مردم استان گلستان مانند همیشه از فرزندان خود در ارتش جمهوری اسلامی حمایت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.